vad.fan.ska.jag.heta.se

hej nu har http://vadfanskajagheta.se/ en bra tävling på sin blogg där man kan vinna ett par uggs!
och jag vills uperduper gärna vilja vinna dom till värdens bästa mamma.eftersom min amma sätter oss tre barn i förhand så blir det alltid att hon aldrig har råd till några bra kvalitets prylar som jackor och skor till sig.då vill jag vara en bra dotter och ge henne dom där uggsen,eftersom hon jobbar heltid och jobbar alla dagar i veckan utom söndag.så tycker jag att hon förkänar dom här!eftersom förra året så fick hon gå med ett par som var köpta på en mataffär:(och jag tyckte så synd om henne så jag erbjöd henne mina ganska varma skor....så fick jag gå i hennes kalla uggs.så jag hoppas att jag får vinna dom här åt henne

http://www.uggsinfashion.com/views/-Classic-Tall-Chestnut-Boots-5815-1938.html

hoppas jag kan få vinna dom till min ÄLSKADE mamma!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0