vadfanskajagheta.se

hej om jag kunde få vinna dom här

http://dash-style.com/product_read.aspx?pid=11996  

i storlek 39 skulle det betyda allt för mig.för jag tänker nämligen om jag vinner ge bort dom till min kära mamma!för min mamma fyller år nu i oktober och har inte ekonomin att köpa något så dyrt.så nu vill jag ge henne nåt som hon kommer att bli superglad för.för dom där skorna kan hon ha i vinter och förra året fick hon gå i ett par uggs från en mataffär.medans jag och mina 3 syskon fick ha ganska varma skor.och jag tyckte så synd om mamma fatt hon inte hade råd med ett par egna bra skor så jag lät henne ta mina så fick jag gå med dom kalla uggsen :(men nu tänker jag att dom där skorna är ganska varma.hon förkänar dom eftersom hon jobbar all dagar i veckan utom söndag och är ensamstående så skulle det betyda ALLT om jag van dom :)))

:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0